Політика повернення

Гарантія та повернення

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», товари належної якості, виготовлені під індивідуальне замовлення обміну та поверненню не підлягають. Обмін та повернення товару може бути здійснений у тому випадку, коли клієнт отримав товар, який не відповідає замовленню, або ж товар, який він не замовляв, та отримали помилково. Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, клієнту повертають повну вартість замовлення або ж переробляють замовлення, також, магазин оплачує зворотню пересилку товару. Під “помилкою” магазину, мається на увазі:

  • Відправлений товар, що не відповідає замовленю;
  • Колір товара не відповідає фотографії. При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний – кораловий), у зв’язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;
  • Надісланий бракований товар.

Однак для повернення необхідне виконання наступних умов:

   • збережений товарний вигляд. Без ознак використання;
   • збережена квитанція про оплату.

Щоб повернути або обміняти товар, необхідно зв’язатись з нашими менеджерами у телеграм каналі +380672399005 (вказавши в коментарях номер замовлення та причину повернення)